14.01.2018 – I fjor opplevde jeg 100 ganger at reklameinnstikkene veide mer enn avisene de kom i Etter 13 år og 1,3 tonn reklame i postkassen, avslutter nå tidligere reklametopp Roger Pihl sin årlige analyse av markedet for papirreklame. Han gir seg idet indeksen viser en rekordlav mengde.
15.01.2017 Rekordlav mengde postkassereklame I fjor mottok forfatter og redaktør Roger Pihl den laveste mengden direktereklame siden han begynte opptellingen for 12 år siden. Nedgangen fortsetter for fjerde år på rad.
20.01.2016 Reklamepapirberget krymper Mengden direktereklame har falt under finans- krisenivå. Ikke siden 2005 har reklamemann Roger Pihl fått færre reklamebrosjyrer i postkassen sin.
14.01.2018 – I fjor opplevde jeg 100 ganger at reklameinnstikkene veide mer enn avisene de kom i Reklame