16.08.2019 I 2014 visste «ingen» hva influensere var – nå omsetter bransjen for millioner United Influencers har økt omsetningen sin til 48 millioner kroner i 2018, men reklametopper advarer mot å erklære tv-flatene for forbigått.
14.02.2019 United Influencers doblet resultatet United Influencers økte omsetningen og doblet resultatet i året som gikk.
19.08.2018 Sandra Klaesson: – Som ung leder er det ofte jeg må ut av komfortsonen Sandra Klaesson (29) er opptatt av at folk først og fremst jobber for seg selv og sin egen utvikling, deretter selskapets.
05.11.2017 Byråkamp om bloggtoppene Når Sophie Elise nå bytter byråpartner, skal hun blogge på Egmonts plattform, mens konkurrenten får de kommersielle inntektene.
04.11.2017 Sophie Elise går til United Influencers Sophie Elise og Anti bryter samarbeidet. Nå går bloggeren til nettverket United Influencers og blir «kollega» med Caroline Berg Eriksen og en rekke andre profiler.
16.10.2017 Venter bloggerjakt etter Nettavisen-split Når Egmont og Amedia deler Mediehuset Nettavisen mellom seg, kan det bli overgangsjakt på attraktive bloggere som Sophie Elise, Isabel Raad og Mamma til Michelle.
16.08.2019 I 2014 visste «ingen» hva influensere var – nå omsetter bransjen for millioner Markedsføring