07.01.2024 Eirik Frøyland Rime Bedre å dekke behovene med gjenbruk Moteindustrien har skapt behov for forandring og fornyelse. Det kan dekkes med gjenbruk.
06.07.2022 Bruktklær-appen Tise doblet inntektene igjen – men tapte 77 mill. Bruktklær-appen Tise går fortsatt kraftig i underskudd i fjor, selv om inntekten doblet seg fra året før.
30.06.2022 Bruktklær-appen Tise henter 200 millioner kroner Bruktklær-appen Tise henter friske penger og ønsker å bli lønnsomme. Med det får det norske selskapet også tre nye investorer på laget.
09.07.2021 Den norske bruktklærappen Tise henter penger og verdsettes til nær en halv milliard kroner Bruktklærappen henter friske penger fra det svenske investeringsfondet VNV Global. – Lurt å hente penger når man kan, ikke når man må, sier Tise-sjefen.
24.06.2021 Tise doblet inntektene i 2020 – nesten to millioner bruker bruktklær-appen Selv om brukertallene skyter til værs for gjenbruksappen Tise mangedoblet selskapet underskuddet i 2020. – Helt klart planlagt, sier daglig leder Erik Frøysland Rime.
23.02.2020 Finn-konkurrent girer opp – verdsettes til 90 millioner kroner Bruktklær-appen Tise har doblet omsetningen hvert år siden starten i 2016. Nå skal gründerne hente enda mer penger, vokse utenfor Norge – og få selskapet lønnsomt.
29.08.2019 For gjenbrukspioner Jenny Skavlan er «forbrukerskam» på linje med «flyskam» Jenny Skavlan kjøper seg opp i Tise og lanserer ny kleskolleksjon. Snart kommer et nytt NRK-program om klær med Skavlan som programleder.
06.08.2019 Tise vinner kampen om brukte klær Tise doblet antall månedlige aktive brukere på ett år, og 300.000 bruker nå appen månedlig. Tise leder følgelig an i kampen om kjøp og salg av brukte klær – mot Schibsted og de utenlandske konkurrentene.
29.12.2017 Nå setter Facebook Marketplace inn støtet i bransjene Schibsted og Finn henter mest penger fra Konkurransen mellom markedsplasser på nett har aldri vært skarpere i Norge. Nå har Facebook satt inn støtet i bransjene Schibsted og Finn henter mest penger fra.
01.05.2017 Ung brukt-app i sterk vekst Rubrikk-appen Tise har doblet antall registrerte brukere på fem måneder. Nå skal selskapet prøve seg i Europa og Kina.
27.11.2016 Unge velger Finn-konkurrentene Flertallet av brukerne til Finn Torget er over 30 år. Nykommerne i rubrikkmarkedet bruker sosiale medier og geografisk plassering for å appellere til de yngre.
09.07.2021 Den norske bruktklærappen Tise henter penger og verdsettes til nær en halv milliard kroner Handel
29.12.2017 Nå setter Facebook Marketplace inn støtet i bransjene Schibsted og Finn henter mest penger fra Teknologi