20.11.2018 Innlegg: Vi må snakke om den digitale bærekraften Et fåtall selskaper er i ferd med å ta fullstendig kontroll over våre verdier og kultur, og vi gjør altfor lite for å hindre denne utviklingen.
20.02.2017 Kritiske til medieskapte annonser 1 av 3 byråledere mener mediene bør overlate innholdsmarkedsføring til reklamebyråer og annonsører. Torgeir Vierdal i reklamebyrået Anorak ønsker konkurransen velkommen, så lenge innholdet merkes bedre.
05.12.2016 Torgeir Vierdal – Svært overrasket da styrelederen gikk ut med de samme beskyldningene Kritikk er bra, men ikke på feil premisser, skriver lederen i Anorak, byrået som samarbeidet med Kristoffer Joner om NOAS-kampanjen.
22.11.2016 Reklamebyrå: Kristoffer Joner fikk Facebook-hjelp Byråleder Torgeir Vierdal i Anorak sier reklamebyrået kun har hjulpet Kristoffer Joner med spredningen av hans Facebook-innlegg – ikke selve teksten.
19.10.2016 Det går i ball for redaktørene Innholdsmarkedsføring er et problem for medienes troverdighet. Den blir et problem for leseren, som blir lurt eller mistenker det. Dermed er den også et problem for kommunikasjonsbransjen.
05.12.2016 – Svært overrasket da styrelederen gikk ut med de samme beskyldningene Torgeir Vierdal Reklame