Egen kleskolleksjon skal være det mest aktuelle.
- Det er en drøm jeg har, og kunne vært veldig morsomt om det ble virkelig en vakker dag, sier den populære langrennsstjernen til Dagbladet.
- Vi har sett på ulike konsepter, og muligheten for å utvikle noe innen mote, sport og fritid. Jeg har mange ideer om dette, men det er litt tidlig å snakke om dem nå, sier Therese Johaug.
Hun diskuterer fremtiden etter langrennskarrieren med blant annet sin manager Jørn Ernst.
- Vi har knyttet noen kontakter med aktører som har kompetanse, erf#229 og kunnskap om utviking av merkevarer innen denne bransje, sier Ernst til Dagbladet.
Therese Johaugs popularitet økte sterkt etter VM-gullet på 30-kilometeren i Holmenkollen i 2011. Sponsorinteressen har vært enorm, og rett før jul i fjor inngikk hun avtale med et motehus.
24-åringen dro inn rundt 1,1 millioner kroner i premiepenger forrige sesong.
Les flere treningssaker på DN Aktiv
Johaug skal fronte eksklusivt motehus
Fikk avtale med Johaug
<b>Johaug selges internasjonalt</b> (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.