Adidas vokser voldsomt på løpe- og 90-tallsbølgen

Adidas i Norge traff både løpe- og 90-tallsbølgen og fikk et kraftig salgshopp i fjor. Omsetningen økte med 35 prosent og har ikke vært så høy siden 90-tallet.

Raha Rasai (37, til høyre) jobber som økonom, men er dj på hobbybasis. Han er derfor på jakt etter noen gode sko å stå lenge i og ender til slutt med et par Adidas Y-3 fra skobutikken Yme på Karl Johan i Oslo. Her med kundebehandler Markus Lie. Foto: Fartein Rudjord
Raha Rasai (37, til høyre) jobber som økonom, men er dj på hobbybasis. Han er derfor på jakt etter noen gode sko å stå lenge i og ender til slutt med et par Adidas Y-3 fra skobutikken Yme på Karl Johan i Oslo. Her med kundebehandler Markus Lie. Foto: Fartein Rudjord
Publisert 7. August 2017, kl. 15.11Oppdatert 7. August 2017, kl. 15.11
SportsbransjenLøpingHandelSportIdrett