Varsler annonsekutt etter seersvikt og prishopp

Annonsører varsler kutt i tv-annonsering på grunn av redusert seertid og dyrere annonsepriser. Samtidig sliter kanalene med å få fotfeste hos de kommersielt attraktive seerne.

Storsatsinger som «Ylvis: Stories From Norway» på TVNorge, «Århundrets stemme» på TV 2 og TV3s «Rekyl» har ikke klart å levere seertallene kanalene eller tv-annonsørene ønsker seg. Nå varsler flere annonsører om kutt i tv som annonseplattform. Foto: TVNorge /TV 2/TV3
Storsatsinger som «Ylvis: Stories From Norway» på TVNorge, «Århundrets stemme» på TV 2 og TV3s «Rekyl» har ikke klart å levere seertallene kanalene eller tv-annonsørene ønsker seg. Nå varsler flere annonsører om kutt i tv som annonseplattform. Foto: TVNorge /TV 2/TV3
Publisert 2. May 2018, kl. 18.03Oppdatert 2. May 2018, kl. 18.03
SeertallReklameTV 2MTG