Magasinet D2 har fått et helt nytt design og format både på mobil og på papir. Nå får du de beste historiene, det smarte livstilsstoffet og de sterke bildene i en enda mer moderne og leken innpakning. D2 skal fortsatt både overraske og inspirere - og vi forsterker også innholdet med flere nye spalter.
Siden starten i 2007, har D2 satset på grundig og visuell livsstiljournalistikk. Vi var tidlig ute med å ta helse, mat, mote, arkitektur, klima og miljø på alvor. Det første coveret for 15 år siden handlet nettopp om grønn luksus.
I den visuelle kulturen får man ofte først øye på viktige strømninger i samfunnet. Mangfold og flytende seksualitet - som i dag er brede samfunnstrender - manifesterte seg først i motebransjen. Å forstå slike trender og bevegelser er viktig for å følge med i samfunnet, og for å gjøre kloke valg både privat og i jobben. En næringslivsavis må klare å se disse trendene, og omsette dem til god, grundig og kritisk journalistikk.
Vi har snakket med mange av leserne våre, og som en av dem sa: «Å lese et godt papirprodukt som D2 er i dag den ultimate luksus».
De liker også å bli overrasket. «I D2 vet du aldri hva du får», sa en av dem.
Og hen har rett: D2 skriver om sjakaler som beveger seg nordover i Europa og om norske arkitekter som jobber for totalitære regimer. D2 skriver humoristisk om finansbransjens storstue Michaels - og finansvesten.
I dag byr vi blant annet på 101 nydelige og uventede tips til hovedstaden Oslo.
Du vet aldri hva du får, men en ting kan du være sikker på: Hver fredag får du et unikt og gjennomarbeidet visuelt magasin.
PS: Få D2s nye nyhetsbrev som gir deg tre innsidetips hver uke til hva du kan se, høre, drikke, spise, besøke eller gjøre i helgen. Du kan melde deg på her.
* (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.